ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ FAQs

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ FAQs

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Έχουμε αυτή τη δυνατότητα προς όφελος του πελάτη μας. Μπορείτε να αποθηκεύσετε τη διεύθυνση χρέωσής σας, πολλές διευθύνσεις αποστολής, να εγγραφείτε στη λίστα αλληλογραφίας μας, να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας και να δημιουργήσετε μια λίστα επιθυμιών που μπορείτε να μοιραστείτε με φίλους! Επίσης, μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας. Είναι γρήγορο και εύκολο.

ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΠΑΤΗΣΩ "ΥΠΟΒΟΛΗ";

Προσπαθούμε να επιλέγονται, συσκευάζονται και αποστέλλονται όλες οι παραγγελίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, επειδή γνωρίζουμε ότι ανυπομονείτε να τις λάβετε! Έχοντας αυτό κατά νου, μόλις γίνει η παραγγελία σας, δεν μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας . Ανατρέξτε στην πολιτική επιστροφών για πρόσθετες πληροφορίες εάν απαιτείται επιστροφή.

    ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Θα λάβετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω email.

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ EMAIL ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Υπάρχουν συνήθως δύο λόγοι: μπορεί να έχετε μια παλιά διεύθυνση email στο αρχείο ή μπορεί να έχετε ένα email αποκλεισμού ανεπιθύμητων μηνυμάτων από εμάς. Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τις πληροφορίες χρήστη σας ενημερωμένες και προσπαθήστε να απενεργοποιήσετε τυχόν προγράμματα αποκλεισμού ανεπιθύμητων μηνυμάτων που ενδέχεται να εμποδίζουν τη λήψη των μηνυμάτων μας σε εσάς.

    ΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;

    Θα επεξεργαστούμε μια επιστροφή 5-7 εργάσιμες ημέρες αφού λάβουμε τα επιστρεφόμενα εμπορεύματά σας στην αποθήκη μας. Οι επιστροφές θα επιστραφούν με τη μορφή πίστωσης καταστήματος που μπορεί να εξαργυρωθεί στο MOODSTORIES.GR αφού εγκριθεί για επιστροφή χρημάτων. Το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΜΟ Ή ΛΕΙΠΕΙ;

    Επικοινωνήστε αμέσως με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών της MOODSTORIES! Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την πολιτική και τις οδηγίες επιστροφών/ανταλλάγματος. Η MOODSTORIES πρέπει να λάβει όλες τις επιστροφές και τις ανταλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης αντικειμένων που λείπουν ή έχουν καταστραφεί, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς που αναγράφεται στην απόδειξή σας.

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Όλες οι παραγγελίες χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθούν, ανεξάρτητα από τη μέθοδο αποστολής που χρησιμοποιείται. Λάβετε υπόψη αυτό όταν επιλέγετε επιλογές αποστολής. Οι παραγγελίες αποστέλλονται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Η MOODSTORIES μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσει μαζί σας εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, γι' αυτό κρατήστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας ενημερωμένα! Όλη η επικοινωνία της παραγγελίας γίνεται μέσω email, επομένως είναι σημαντικό η διεύθυνση email σας να είναι ακριβής και ενημερωμένη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή, κάντε κλικ εδώ.

    Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή η αποθήκη MOODSTORIES είναι κλειστή τις ακόλουθες ημέρες:

    • Πρωτοχρονιά
    • θεοφάνεια
    • Καθαρά Δευτέρα
    • Ημέρα ανεξαρτησίας
    • Καλή Παρασκευή
    • Δευτέρα του Πάσχα
    • Εργατική Πρωτομαγιά
    • Δευτέρα της Πεντηκοστής
    • Κοίμηση της Θεοτόκου
    • Ημέρα Ochi
    • Δοξάζουσα Μητέρα του Θεού